REGLEMENT OM STANDARDUTSTYR
1. Rommets standardutstyr er de møbler som står skrevet opp på det enkelte roms inventarliste. Beboerne plikter å informere Administrasjonen dersom inventaret ikke er i overensstemmelse med inventarlisten.
2. Beboerne er økonomisk ansvarlig for rommets standardutstyr.
3. Standardutstyr kan innleveres til Vedlikeholdsavdelingen hvor innleveringen må registreres. Når møblene er registrert, er beboerne ikke lengre ansvarlige. Skrivebord og seng er standardutstyr som ikke kan innleveres, men Kollegiet kan i spesielle tilfeller og ved spesielle behov gi dispensasjon fra dette.
4. Ved utflytting skal alle rommets standardmøbler være på plass på rommet.
5. Ekstra inventar til rommet kan lånes fra møbelkjelleren. Vedlikeholdsavdelingen skal da kontaktes, og signerer ut møblene før de blir tatt med. Ekstra møbler skal leveres tilbake ved utflytting.
Vedtatt av Kollegiet 01.10.85
Endret og vedtatt av Kollegiet 21.10.92
Heretter endret og vedtatt av Husrådet 17.11.97
Endret og vedtatt av Kollegiet 15.11.10