INSTRUKS FOR HJEMMESIDEOPPMANN
1. Hjemmesideoppmannen ansettes av Kollegiet for 1 år av gangen. Det er en gjensidig oppsigelsesfrist på 1 måned. Styret fastsetter hjemmesideoppmannens godtgjørelse. Per i dag gis dette som 12,5% reduksjon i pensjonsprisen.
2.
Hjemmesidens formål er å nå fram
til studenter på boligmarkedet og skal gi potensielle søkere et attraktivt
bilde av Blindern Studenterhjem. Hjemmesideoppmannen plikter å utføre sitt
arbeid i samsvar med dette formålet.
3.
Hjemmesideoppmannen plikter å
holde seg oppdatert og fortløpende publisere gjeldende eller fremtidige
aktiviteter ved Blindern Studenterhjem. Dette innebærer en løpende kontakt med
de respektive foreninger, Kollegiet og administrasjonen.
4.
Hjemmesideoppmannen skal sørge for
et best mulig resultat av hjemmesiden samtidig som kostnadene skal være så
rimelige som mulig. Hjemmesideoppmann oppfordres til å rådføre seg med administrasjon
angående innhold og oppdateringer på hjemmesiden.
5. Kollegiet skal konfereres og gi sitt samtykke til forandringer av hjemmesiden som kan betegnes som vesentlige.
6. Hjemmesideoppmannen kan pålegges å også hjelpe dugnaden med deres systemer, herunder teknisk hjelp og vedlikehold av systemet. Disse systemene krever en viss teknisk innsikt. Det anbefales derfor at en slikt innsikt vektlegges ved utvelgelse til stillingen.
7.
Oppsigelsesgrunn kan være brudd på
en eller flere plikter i denne instruksen.
8.
Hjemmesideoppmannen kan søke
Foreningsstyret og Kollegiefordelingen om midler.
9. Regnskapet for hjemmesiden føres i samråd med Administrasjonen
Vedtatt av Kollegiet 09.10.06
Endret og vedtatt av Kollegiet 15.11.10