Page History
...
Stilling | Fritak |
Dugnadsfri | |
Dugnadsfri | |
Dugnadsfri | |
Dugnadsfri | |
MadrassoppmannMadrassoppmenn | Dugnadsfri |
Kollegiemedlemmer | v/ semesterstart dugnadsfri |
Dugnadsfri |
B: Oppfølging
- Det er en gjensidig oppsigelsesfrist på én måned i stillingsforholdene. Ved oppsigelse av oppmannstillingen eller utflytting midt i oppmannsperiodenkonstituerer Kollegiet, etter ny utlysning, en oppmann for resten av oppmannsperioden.
- Ved fravær i syv dager eller mer, plikter en oppmann å informere Kollegiet i forkant, slik at de kan finne en stedfortreder.
- Dersom en oppmann ikke utfører arbeidet sitt godt nok og/eller ikke utfører arbeidet etter inngått avtale, kan Kollegiet og administrasjonen i fellesskap holde tilbake godtgjørelser. Dersom de finner det hensiktsmessig, kan de også velge å si opp vedkommende og lyse ut stillingen på nytt.
- Det er Kollegiet og Daglig leders oppgave å jevnlig følge opp arbeidet til oppmennene. Følgende oppmenn skal avgi en skriftlig eller muntlig oppdatering av sitt arbeid til Kollegiet eller Daglig leder en gang i måneden: Arkivar , Bibliotek- og Lesesaloppmann, Dugnadsledere og Vaktsjef.
- Alle oppmenn under kollegiet skal levere rapport til Kollegiet mot slutten av hvert semester. Rapporten bør inneholde en orientering om stillingsinnehavers arbeide i det aktuelle semesteret, status for ansvarsområde og forslag til eventuelle forbedringer som burde følges opp i kommende semestre. Skriftlig rapport sendes fortrinnsvis til kollegiets mail (kollegietbs@ gmail.com ) hvorpå den lagres elektronisk i Kollegiets arkiv. Rapporten godkjennes av Kollegiet og sendes videre til Daglig Leder.
- Klager på avgjørelser tatt av Kollegiets oppmenn- og understillinger bør først rettes til den relevante stillingsinnehaver. Dersom klagen ikke tas til følge av oppmann kan den rettes til Kollegiet.
...