Versions Compared

Key

  • This line was added.
  • This line was removed.
  • Formatting was changed.

...

Stilling

Fritak

Badstueoppmann

Dugnadsfri

Bibliotekar

Dugnadsfri

Dugnadsledere

Dugnadsfri

Jule- og Påskepræces

Dugnadsfri

Lesesalinspektør

Dugnadsfri

Medisinalkollegiet

Dugnadsfri

Madrassoppmenn

Dugnadsfri

Kollegiemedlemmer

v/ semesterstart dugnadsfri

Skap- og stoloppmann

Dugnadsfri

Studentkjøkkenoppmann

Dugnadsfri


B: Oppfølging

  1. Det er en gjensidig oppsigelsesfrist på én måned i stillingsforholdene. Ved oppsigelse av oppmannstillingen eller utflytting midt i oppmannsperioden konstituerer Kollegiet, etter ny utlysning, en oppmann for resten av oppmannsperioden.
  2. Ved fravær i syv dager eller mer, plikter en oppmann å informere Kollegiet i forkant, slik at de kan finne en stedfortreder.
  3. Dersom en oppmann ikke utfører arbeidet sitt godt nok og/eller ikke utfører arbeidet etter inngått avtale, kan Kollegiet og administrasjonen i fellesskap holde tilbake godtgjørelser. Dersom de finner det hensiktsmessig, kan de også velge å si opp  vedkommende og lyse ut stillingen på nytt.
  4. Det er Kollegiet og Daglig leders oppgave å jevnlig følge opp arbeidet til oppmennene. Følgende oppmenn skal avgi en skriftlig eller muntlig oppdatering av sitt arbeid til Kollegiet eller Daglig leder en gang i måneden: Arkivar , Bibliotek- og Lesesaloppmann, Dugnadsledere og Vaktsjef.
  5. Alle oppmenn under kollegiet skal levere rapport til Kollegiet mot slutten av hvert semester. Rapporten bør inneholde en orientering om stillingsinnehavers arbeid i det aktuelle semesteret, status for ansvarsområde og forslag til eventuelle forbedringer som burde følges opp i kommende semestre. Skriftlig rapport sendes fortrinnsvis til kollegiets mail (kollegietbs@gmail.com) hvorpå den lagres elektronisk i Kollegiets arkiv. Rapporten godkjennes av Kollegiet og sendes videre til Daglig Leder.
  6. Klager på avgjørelser tatt av Kollegiets oppmenn- og understillinger bør først rettes til den relevante stillingsinnehaver. Dersom klagen ikke tas til følge av oppmann kan den rettes til Kollegiet.

...