You are viewing an old version of this page. View the current version.

Compare with Current View Page History

« Previous Version 7 Next »

         

A: For beboere generelt

  1. Alle Brukets beboere har tilgang til studentkjøkkenet. Kjøkkenet kan midlertidig stenges ved f.eks arrangementer, vasking, eller liknende, eller jfr. pkt. 10.
  2. Beboere som benytter seg av kjøkkenet har plikt til å rydde og vaske etter seg. Kjøkkenutstyr skal vaskes opp, og lånt utstyr skal leveres tilbake. Om søppelkasser er fulle, skal disse tømmes.
  3. Ved bruk av kjøkkenet må man være spesielt påpasselig i forhold til brannalarm. Utløses denne under bruk av kjøkkenet, blir beboeren selv belastet for utgifter dette medfører, og risikerer å miste sine rettigheter til bruk av studentkjøkkenet.
  4. Beboere som benytter kjøkkenet skal melde til vedlikehold og/eller administrasjonen dersom de oppdager vesentlige mangler ved kjøkkenet, eller selv er skyld i at dette oppstår.
  5. Beboere som ønsker å reservere kjøkkenet, eller å benytte det til et arrangement, må rette skriftlig søknad til Kollegiet. Ved arrangementer gjelder også egen instruks. Søknad om arrangementer med eksterne må rettes til Kollegiet.




Vedtatt av Kollegiet 20.09.10
Vedtatt av Kollegiet 05.11.12
Endret og vedtatt av Kollegiet 27.01.14
Endret og vedtatt av Kollegiet 19.05.14
Endret og vedtatt av Kollegiet 07.11.16
Endret og vedtatt av Kollegiet 04.04.18
Endret og vedtatt av Kollegiet 13.05.19
Endret og vedtatt av Kollegiet 11.04.21
Endret og vedtatt av Kollegiet 06.06.22
Endret og vedtatt av Kollegiet 21.11.22
Endret og vedtatt av Kollegiet 01.05.23

  • No labels